uk I eng

Графік складання iспиту "Педіатрія, дитячi iнфекціi" для студентів 6 курсу

Група Дата складання
112.06
212.06
312.06
412.06
513.06
613.06
713.06
813.06
914.06
1014.06
1114.06
1214.06
1314.06

Графік консультацій перед державними іспитами для студентів 6 курсу

Група Дата Час Викладач
108.0610.00-12.00Глєбова Л.П., Суходольська Е.С., Кривонос Ю.М.
208.0610.00-12.00Глєбова Л.П., Суходольська Е.С., Кривонос Ю.М.
308.0610.00-12.00Глєбова Л.П., Суходольська Е.С., Кривонос Ю.М.
408.0610.00-12.00Глєбова Л.П., Суходольська Е.С., Кривонос Ю.М.
509.0610.00-12.00Глєбова Л.П., Суходольська Е.С., Кривонос Ю.М.
609.0610.00-12.00Глєбова Л.П., Суходольська Е.С., Кривонос Ю.М.
709.0610.00-12.00Глєбова Л.П., Суходольська Е.С., Кривонос Ю.М.
809.0610.00-12.00Глєбова Л.П., Суходольська Е.С., Кривонос Ю.М.
909.0612.00-14.00Глєбова Л.П., Суходольська Е.С., Кривонос Ю.М.
1009.0612.00-14.00Глєбова Л.П., Суходольська Е.С., Кривонос Ю.М.
1109.0612.00-14.00Глєбова Л.П., Суходольська Е.С., Кривонос Ю.М.
1209.0612.00-14.00Глєбова Л.П., Суходольська Е.С., Кривонос Ю.М.
1309.0612.00-14.00Глєбова Л.П., Суходольська Е.С., Кривонос Ю.М.

Освітньо-кваліфікаційна характеристика практично орієнтованого іспиту з «Педіатрії з дитячими інфекційними хворобами та фтизіатрією»
для студентів VI курсу медичного факультету №3


Під час державного іспиту кожний студент повинен обстежити пацієнта, куди входить збирання анамнезу життя і хвороби, об’єктивний огляд, обстеження органів і систем і оцінка їхнього стану у порівнянні з анатомо-фізіологічними особливостями відповідно віку,оцінка лабораторно- інструментальних методів, які є у пацієнта, визначення попереднього діагнозу та призначення подальших обстежень встановлення клінічного діагнозу, складання плану лікування хворої дитини.
При здачі екзамену студент повинен показати знання з етіології, патогенезу, клінічних ознак, діагностики того чи іншого захворювання, яке встановлене пацієнта під час курації. Окрім того,оцінюються практичні навички, якими володіє студент, уміння провести огляд, пальпацію, перкусію та розшифрувати лабораторно-інструментальні дані у хворої дитини.
Кожний студент має знати анатомо-фізіологічні особливості органів і систем, уміти призначити вигодовування дитині (природне,змішане,штучне) для дітей 1 -го року та харчування для дітей різного віку.
В числі захворювань, з якими можуть бути хворі діти під час державного екзамену, наступні:
1) Анатомо-фізіологічні особливості нервової, кістково-м’язевої, шкіри та підшкірної клітковини, серцево-судинної, дихальної, травної, сечовивідної, лімфатичної кровотворної, імунної, ендокринної, особливості фізичного розвитку;
2) Захворювання органів и систем

Хвороби крові та кровотворних органів з залученням імунного механізму
- анемії (дефіцитні, гемолітичні, апластичні, геморагічні)
- гемолітична хвороба новонароджених
- геморагічна хвороба новонароджених
- гемофілії
- гострі та хронічні лейкози
- лімфома Ходжкіна (лімфогранулематоз)
- природжені та набуті імунодефіциті стани
- сепсис новонароджених
- тромбоцитопенічна пурпура

Хвороби нервової системи:
- пологові ураження нервової системи у новонароджених

Хвороби системи кровообігу:
- вегето-судинні дисфункції, вроджені вади серця
- ессенціальна та вторинна артеріальна гіпертонія
- кардити
- набуті вади серця
- порушення серцевого ритму
- серцева недостатність

Хвороби органів дихання:
- асфікція новонародженого
- бронхіти і бронхіоліти
- дихальна недостатність
- плеврити
- пневмонії
- пневмопатії та пневмонії новонароджених
- респіраторні алергози
- хронічні бронхо-легеневі захворювання

Хвороби органів травлення:
- виразкова хвороба
- гастрити дуоденіти
- ентерити, коліти
- кістофіброз підшлункової залози
- панкреатити
- синдром мальабсорбції
- функціональні порушення шлунку, жовчного міхура жовчовивідних шляхів, кишечнику
- холецистити
- хронічні гепатити

Хвороби сечовиділення:
- вроджені вади розвитку нирок
- гломерулонефрити
- дисметаболічні нефропатії
- інфекція нижніх сечових шляхів
- ниркова недостатність
- пієлонефрити
- тубулопатії

Патологія кістково-м’язевої та сполучної тканини
- вовчак червоний системний
- дерматоміозит
- пологова травма
- ревматизм
- кардіоміопатії
- системна склеродермія
- системні васкуліти (геморагічний васкуліт,вузликовий периартеріїт
- ювенільний ревматоїдний артрит

Хвороби ендокринної системи, розладу харчування та порушення обмінну речовин:
- аномалії конституції
- гіпотиреоз
- гіпотрофія, паратрофія
- дифузний токсичний зоб
- новоутворення щитовидної залози
- ожиріння
- рахіт, спазмофілія, гіпервітаміноз Д
- тіреоїдит
- цукровий діабет

Інфекційні і паразитарні хвороби
- вітряна віспа
- вродженні інфекції новонародженого
- гіпервірусні інфекції
- гострі вірусні гепатити
- гострі кишкові інфекції
- грип та гострі респіраторні вірусні інфекції
- дифтерія
- інфекційний мононуклеоз
- кашлюк
- кір
- краснуха
- менінгококова інфекція
- паротитна інфекція
- поліомієліт
- скарлатина
- туберкульоз різної локалізації

3) Симптоми та синдроми:

- анемія
- біль в животі
- біль в кінцівках та спині
- бронхообструктивний синдром
- гарячка
- геморагічний синдром
- генералізовані або локальні висипання
- гепатомегалія та гепатолієнальний синдром
- головний біль
- жовтяниця
- задишка
- запаморочення
- запор
- кардіомегалія
- кашель
- кишкова диспепсія
- лімфаденопатія
- набряковий синдром
- нефротичний синдром
- портальна гіпертензія
- порушення серцевого ритму
- сечовин синдром
- синдром дисемінованого внутрішньо судинного згортання
- синдром ексикозу
- синдром недостатності травлення
- суглобовий синдром
- судоми
- схуднення
- ціаноз дифузний
- ціаноз локальний
- шлункова диспепсія Невідкладні стани:
- асфіксія (в тому числі новонароджених)
- гостра дихальна недостатність
- гостра затримка сечі
- гостра надниркова недостатність
- гостра ниркова недостатність
- гостра печінкова недостатність
- гостра серцева недостатність
- коми
- набряк гортані
- пароксизмальні порушення ритму
- судомний синдром

4) Лабораторні та інструментальні дослідження:

- аналіз сечі за Земницьким
- аналіз сечі за Нечипоренком
- аналіз сечі на діастазу
- гострофазові показники,білок крові та його фракції
- глюкоза крові
- ліпідний профіль крові
- креатинін, сечовина крові
- електроліти крові
- трансамінази крові
- загальний білірубін крові та його фракції
- коагулограма
- сечова кислота крові
- лужна фосфатаза крові
- гістоморфологічне дослідження біоптату лімфатичних вузлів
- дослідження функції зовнішнього дихання
- електрокардіографічне дослідження
- ендоскопічне дослідження травного тракту
- ехокардіографія
- загальний аналіз калу
- загальний аналіз крові
- загальний аналіз сечі
- загальний аналіз спинномозкової речовини
- загальний аналіз стернального пунктату
- загальний імунологічний профіль крові
- серологічні реакції при інфекційних хворобах
- серологічні реакції при аутоімунних захворюваннях
- променеве дослідження органів грудної порожнини променеве дослідження сечової системи
- туберкулінодіагностика
- фракційне дослідження шлункового соку, жовчі
- рН-метрія шлунка

5) Медичні маніпуляції:

- виконувати штучне дихання, непрямий масаж серця
- проводити реєстрацію ЕКГ
- фіксувати язик
- зупиняти зовнішні кровотечі
- промивати шлунок, кишечник
- проводити ін'єкції лікарських речовин(внутрішньом'язове, підшкірне, внутрішньовенне струминне та крапельне введення)
- вимірювати артеріальний тиск
- проводити катетеризація сечового пузиря м'яким зондом
- проводити первинний туалет новонародженого

Регламент практично орієнтованого іспиту з «Педіатрії з дитячими інфекційними хворобами та фтизіатрією» у 2014/2015 навчальному році для студентів VI курсу медичного факультету №3

Проведення практично-орієнтованого державного іспиту з педіатрії для спеціальності «педіатрія».
Іспит проводиться на клінічній базі кафедри педіатрії №4 в Дитячій клінічній лікарні №6, яка розташована на вулиці Терещенківській, 23-25.
Іспит починається о 8 годині і складається з двох етапів. Перший етап - полягає в обстеженні здорової, або хворої дитини в присутності ДЕК, па основі якого оцінюються уміння та навики кожного випускника проводити опитування батьків і об'єктивне обстеження дитини оцінювати фізичний та нервово-психічний розвиток дитини відповідно до віку, встановлювати та обґрунтовувати попередній діагноз у хворої дитини, визначати тактику лікування при захворюваннях, які віднесені до дитячих хвороб згідно ОКХ та уміти призначати відповідні профілактичні заходи.
До цього ж етапу відноситься рішення ситуаційних задач. Другий етап державного іспиту полягає в оцінюванні у випускника рівня сформованості умінь та навичок, яке не передбачає безпосередньої роботи з хворим згідно переліків, що виносяться на державні іспити, наведені у додатках 1 - 4, відповідно до спеціальності згідно з ОКХ.
Результат практично-орієнтованого іспиту визначається окремою оцінкою з педіатрії - 5 - «відмінно», 4 - «добре», 3 - «задовільно», 2 - «незадовільно» па основі балів, зафіксованих у індивідуальних Протоколах проведення та оцінювання екзамену. У спірних випадках можуть враховуватися інші показники успішності навчання - підсумкова успішність, результат тестового екзамену «Крок 2» тощо (за рішенням ВИЗ).
Виконання типових задач діяльності та умінь, що перевіряються, оцінюється балами «1», «0,5», та «0» (виконано, частково виконано, не виконано). Бали відносяться до індивідуальних Протоколів.
Бали за перший та другий етапи іспиту визначаються як середнє арифметичне всіх балів, що зафіксовані в індивідуальних Протоколах.
Результуючий бал за практично-орієнтований державний іспит визначається як середнє арифметичне двох частин іспиту, помножене на коефіцієнт 5.

Контактна інформація
01004, м. Київ, вулиця Л.Толстого, 10
тел. +38(044) 234-53-75
факс. +38(044) 235-53-45
nmu.ped4@gmail.com

© Кафедра педіатрії №4 НМУ імені О.О.Богомольця 2001-2015
Розробка та адміністрація сайту: Ємчинська Є.О.